annaomlivet

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Anna - 11 mars 2011 16:03

 

Vilken vecka de varit, hänt mycket på jobbet, vill inte gå in på några detajer men kan säga att allt kommer bli så mycket bättre framöver (hoppas jag)

inte för att jag haft de dåligt men de vart bara för mycket av allting. 

Och de påverkade mig enormt, mer än jag trodde.

 

De e sant som någon sa till mig "du måste tänka på dig själv Anna"

Men de är svårt att göra de när jag under hela mitt liv,

alltid tänkt på alla andra.

Men jag har gått igenom så mycket skit i mitt liv att de faktisk är dax att

börja tänka  på mig och familjen.

 

Jag trodde jag kunde hjälpa alla

men tyvär så hamna jag i behövande hjälp på vägen

och de va ett uppvaknande för mig.....

  

Jag sa upp mig från mitt arbete då jag jobbat där i 6 månader, jag lärde mig enormt mycket och tackar för den tid jag fått vara där, men kännde att jag vill utvecklas vidare någon annanstans.

 

Så nu ska jag börja på ett nytt hunddagis :)

och jag känner på mig att där kommer jag utvecklas enormt.....

 

  

 

 

 

BLOGGAS SENARE   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards