annaomlivet

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 26 februari 2011 10:46


  




Pengarna styr inom äldrevården???

ja de har dom alltid gjort så länge jag levt i alla fall

jag e undersköterska i grund och botten

och har fått varit med om mycket inom äldrevården,

men när jag sagt i från, nä då jävlar har ingen brytt sig.

Utan då va de mig de va fel på inte den som slitit av kläderna på en förlamad människa och behandlat denna som en docka....


De finns ingen mänsklighet längre ordet borde inte en få existera


Länk:http://www.dn.se/sthlm/pengarna-styr-inom-aldrevard

Av Anna - 26 februari 2011 10:31

  


Karl-Gustaf och Iris Kleen har varit gifta i 65 år men får inte bo tillsammans. Varbergs kommun har inte ordnat en plats åt Karl-Gustaf på hustruns boende – trots att de är tvungna.


De e juh hemskt hur kan man tillåta sånt här

jag kommer inte vilja bli gammal i sverige....



LÄS ARTIKELN:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8596632.ab

Av Anna - 25 februari 2011 21:22

  

Tjohopp Anna heter Jag och min blogg kommer mest handla om mig och mitt liv


men även hur världen runt omkring mig fungerar, och hur jag tycker och tänker.


Och jag måste varna er jag e inte rädd för att ta i när de gäller världen och alla dess hemska saker som händer där ute.


Jag står för vad jag tycker, tänker och känner

och är inte rädd för att säga de högt....


Tråkigt nog så finns de människor där ute som tycker att man ska vara tyst och hålla sina åsikter och tankar för sig själv. Men de tänker inte jag göra tyvär, om vi inte står upp och kämpar för mänskligheten och dess rättigheter m.m

vem ska då göra det???


NÄ STÅ PÅ ER....

Jag är även en enormt stor djurälskare och kommer ta upp ett och annat inom dom områdena....


Bloggas Senare  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards