annaomlivet

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Ännu en utställning VI VANN!!!!!!

Av Anna - 18 juni 2011 23:05

Vilken underbar dag de va förra helgen. De va våran andra utställning, De va en Inoficiell utställning som gjordes av SHS Sveriges hundkapplöpningssällskap och hölls i Åkersberga Greyhound Park.


Först vann vi BIR, BIG, HD vilket betyder Bäst i ras, Bäst i grupp, Och Hederspris, Och då går man juh vidare till finalen BEST IN SHOW. Och där fick vi BIS-2 på andra plats alltså. Guuuu de va heeelt fantastiskt. Aki vaaa sååå duktig som orkade en hel dag. Blogg tillhörande akilles2010 : Dalmatinern Akilles, Utställning: Åkersberga VI VANN!!!!!!!!!!!!!!


Kritiken löd: 16 månaders hane. Fin färg och päls Bra rund benstomme, fina vinklar, bra svans. Korrekt Bett. Rör sig mycket väl. Fin massa, mycket trevlig och vänlig temperament. Fina tassar. Tilltalande.


WWWEEEEHIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! kan inte känna mig stoltare

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 november 2011 20:46

Hejsan hoppsan har inte skrivit på länge, mycket har hänt Min älskade vovve har blivit så stor, han blir 2 år om 4 månader :0 tiden går så fort kan inte fatta att vi nästan haft honom i snart 2 år!!!!   Och han har blivit en riktig kändishund :...

Av Anna - 8 september 2011 23:09

           

Av Anna - 30 maj 2011 09:38

Min första hundutställning   Stockholm International Dog Show i Vallentuna vilken upplevelse vi fick Very Good 2a plats i våran grupp Juniorer och jätte fin kritik för mig va de som att få 1a pris De va en underbar upplevelse. Men jag va supernervö...

Av Anna - 7 maj 2011 16:49

Lite bilder från mitt underbara jobb... Chefen åkte på semester denna vecka och lämmnade över dagiset till mig, allt har gått jätte bra, känns skönt att cehefn litar på mig så mycket :) Hon är den underbaraste chef, vi e så lika på många sätt. ...

Av Anna - 7 maj 2011 16:41

hejsan svejsan har inte bloggat på länge haft mycket att göra :)     Här träffade Aki sin halvsyster Hilja i västerås dom hade såååå roligt :)       Ja man får skyllda sig själv när man jagar brudarna hihihi      hahaha jag ...

Skapa flashcards