annaomlivet

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 13 april 2011 22:00

Va ute i 2 timmar idag med härliga hundar och trevligt sällskap :

 

   

Av Anna - 13 april 2011 07:26

Susannas modelldrömmar ledde henne rakt ner i helvetet

Hennes modelldrömmar ledde henne rakt ner i helvetet.

När mannen som kallade sig fotograf våldtog Susanna, 19, började hon förakta sin egen kropp.

— Jag hatar mig själv för att jag gick på hans ord om modellkontrakt, säger hon i dag.


Man måste värkligen vara blåst att gå på en sådan grej

va är de med er tjejer har ni INGEN KOLL ALLS

tror ni VÄRKLIGEN att lite bilder ger er ett modellkontrakt hos en PRIVATPERSON!!!!!!!!!!!!!

jag blir så förbannad...

dagens ungdommar är heeelt utom kontroll dom kan inget, vet inget

inte alla då jag drar inte alla över en o samma kant MEN 90% lovar jag er

Jag överhörde ett samtal en gång från en kvinna...

 

Någon hade frågat en ung tjej "vet du vad Titanic är" 

 ja de är väll någon kändis eller nått.... "ok vet du vem Mel Gibson är"

ja de är väl någon båt eller nått.

MEN HERREGUUUUD hur kan man vara så blåst och tjejen va typ 18-20

Och en 10åring IDAG ANVÄNDER IPHONE men snälla vart håller världen på o ta vägen vad ska en 10 ÅRING göra med en IPHONE....

 

därför lär dom sig inget på lektionerna för dom sitter o leker med sina telefoner SKAM SKÄRPNING

jag tror inte jag kommer vilja skaffa barn om världen bara ska bli dummare och dummare

 

 

Av Anna - 12 april 2011 21:27

Nu har äntligen värmen kommit känns såååå underbart, det här har jag längtat efter i 2 månader nu...


Älskar mitt jobb på hunddagiset, att få se hundarna springa i flock på 13st är den underbaraste känsla som finns.

Snart ska vi bygga en stor rastgård nedanför huset där hundarna ska få springa fritt.

 

 


  

 


 En galen Aki på jobbet som bara springer efter löpbrudarna på jobbet heheheh


 


Bloggas senareeee   

Av Anna - 11 april 2011 21:57


Här är en sida där du kan ladda ner GRATIS teman, ringsignaler, bakrunder


OCH JAG MENAR VÄRKLIGEN GRATIS!!!!!!


LÄNK: http://www.mobile9.com/

Av Anna - 4 april 2011 22:06

Här kommer lite modellbilder på mig som jag vart riktigt nöjd med faktiskt :)


Dessa togs i Turkiet år 2010 då jag fyllde 25

 

  



   


 


  


  


  


 



Av Anna - 3 april 2011 12:35

 


 


  


 


 


 


 

Av Anna - 2 april 2011 23:26

Lite Make Up Kanske?????? Så snygga måste prova dom o ta lite bilder :)


  


  


  


  


  


  


  


  


  


 

Skapa flashcards