annaomlivet

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 2 april 2011 22:44

Här komemr lite bikinis

länk till dom hittar ni längs ner på sidan :) NJUUUUUT

 

  

 

  

 

  

 

  

 

 

 

  

 

  

 

Länk där dessa kan köpas>>>>> http://www.victoriassecret.com/swimwear

 

 

Av Anna - 2 april 2011 22:13


Här kommer lite ovanligt cola skor

men inget som jag skulle vilja gå i :)



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Jag undrar värkligen hur och varför man vill gå i sånna skor de e juh värsta plååååågan....

 

 



Av Anna - 1 april 2011 16:54

1a April idag och jag skrämmde skiten ur min chef idag


Jag va helt seriös och sa Petra vi måste prata de e rätt så allvarligt

så gick vi i väg o jag försökte vara så seriös som jag bara kunde.


Så sa jag "Jag vill säga upp mig" :O  Petra ba Okej o vart helt chokad stackaren börja gråta. o sen kunde jag inte hålla mig längre.. o ba jag skoja.....


stackaren höll på o få hjärtinfarkt....

guuu vilken dag


 

Ovido - Quiz & Flashcards