annaomlivet

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Anna - 30 november 2011 20:46

Hejsan hoppsan har inte skrivit på länge, mycket har hänt

Min älskade vovve har blivit så stor, han blir 2 år om 4 månader :0 tiden går så fort kan inte fatta att vi nästan haft honom i snart 2 år!!!!


Och han har blivit en riktig kändishund :) Första va han med i den kända tidningen Härliga Hund

sen nu i helgen som var. Så var vi med i Globens Horse Show, torsdag,fredag, & söndag :) kommer lägga upp massa bilder sen. En kompis till mig föder nämligen upp Världens minsta hästras (fallabella) och dom skulle vara med i showen i globen, Så hon skikade ett mess till mig och frågade om jag ville vara med tilsammans med min vovve och några andra dalmatiner :)

VISST sa jag, och vilken upplevelse det var HELT FANTASTISKT....

fick se massa kändisar plus en autograf från världens häftigaste ryttare som heter Lorenzo :)

googla på hans namn plus 12 Hästar så ska ni få se vilken stjärna han är :) heeelt fantastiskt.


ja va ska jag berätta mer finns inte så mycket mer att beräta jobbar hårt med min hund, älskar allt som har med honom att göra :). Ska ställa ut honom den 11december på Stora Sthlm :) Vilket är en super stor hundutställning, och en ära att få vara med och ställa :)

Nä nu ska jag nog lägga mig e lite trött


Bloggas senare me massa bilder från Globen


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards